Fra 2018 til 2023 har vi været med til at opbygge og udbygge strategiske partnerskaber i en fælles portal med co-branding og marketing af lokale virksomheder og offentlige til udenlandske turister med prioritering af agile handlingsplaner for kosteffektiv e-handel på tværs, succesfuld lancering med co-branding, definering af fælles KPI’er med succeskriterier til effektmåling og datadrevne beslutninger, samt analyse, strategi og kvalitetssikring på søgemaskiner og sociale medier.
Udfordringen var at lancere og drive den fælles portal kosteffektivt med lav risiko, og at gøre det i stor skala målrettet udenlandske turister.
Gennem behovsafklaring, sammenlignende digitale konkurrentanalyser, user stories, og usabilitytests, lykkedes det i samarbejde på tværs af virksomhederne, de offentlige og IT-bureauet at lancere en effektiv marketing-portal, der giver omsætning for portalen selv og for dens samarbejdspartnere, og som fortsat udbygges med flere samarbejdspartnere.
Driften sikredes ved at solidere med et internt team af digitale marketing-kompetencer, som sikrer kosteffektive stordriftsfordele for portalen og for de enkelte samarbejdspartnerne, så de enkelte samarbejdspartnere står endnu stærkere i fællesskab overfor større konkurrenter og OTA’er (Booking.com, Airbnb og lignende).
Fra 2018 til 2023 har vi været med til at opbygge og udbygge strategiske partnerskaber i en fælles portal med co-branding og marketing af lokale virksomheder og offentlige til udenlandske turister med prioritering af agile handlingsplaner for kosteffektiv e-handel på tværs, succesfuld lancering med co-branding, definering af fælles KPI’er med succeskriterier til effektmåling og datadrevne beslutninger, samt analyse, strategi og kvalitetssikring på søgemaskiner og sociale medier.
Udfordringen var at lancere og drive den fælles portal kosteffektivt med lav risiko, og at gøre det i stor skala målrettet udenlandske turister.
Gennem behovsafklaring, sammenlignende digitale konkurrentanalyser, user stories, og usabilitytests, lykkedes det i samarbejde på tværs af virksomhederne, de offentlige og IT-bureauet at lancere en effektiv marketing-portal, der giver omsætning for portalen selv og for dens samarbejdspartnere, og som fortsat udbygges med flere samarbejdspartnere.
Driften sikredes ved at solidere med et internt team af digitale marketing-kompetencer, som sikrer kosteffektive stordriftsfordele for portalen og for de enkelte samarbejdspartnerne, så de enkelte samarbejdspartnere står endnu stærkere i fællesskab overfor større konkurrenter og OTA’er (Booking.com, Airbnb og lignende).
Vores interesse for digitale brugeroplevelser, online marketing og e-handel startede i 1999. Siden da har vi elsket at gøre det nemmere, hurtigere og bedre at handle online. De 20+ års erfaringer bruger vi til at hjælpe iværksættere og virksomheder med at vækste deres forretning til flere nye glade kunder lokalt som internationalt.
Vil du vækste din forretning og positionere dig bedre i forhold til konkurrenter? Vil du have 20+ års erfaringer med på dit forretningseventyr uden at skulle risikere at investere i en fuldtids digital marketingchef in house? Uanset hvad du drømmer om at opnå med dine investeringer online, så kan vi hjælpe dig med at tage den lige vej til at forbedre verden med dine produkter.